top of page

צה"ל כבש מעוז של חמאס בג'באליה, וחיסל בכיר בסיכול ממוקד: "50 מחבלים נהרגו"

בקרבות הקשים בצפון הרצועה, שבהם נפלו שני לוחמי גבעתי, כבש צה"ל מעוז צבאי בג'באליה וחיסל עשרות מחבלים | מפקד הגדוד שם, איברהים ביארי, שהוביל באינתיפאדה השנייה פיגוע שבו נרצחו 13 ישראלים באשדוד, חוסל בסיכול ממוקד | בהפצצה הזו קרסה תשתית תת-קרקעית, הפלסטינים דיווחו על עשרות הרוגים, בצה"ל אומרים: "ניתנה אזהרה מראש" | הטרור הפסיכולוגי נמשך: חמאס טוען שישחרר חטופים זרים "בימים הקרובים"

הבכיר שחוסל נהרג בתקיפה שבה חמאס טוען ל-50 הרוגים, צה"ל: "הזהרנו מראש" - יואב זיתון Ynet

בכיר חמאס בצפון הרצועה איברהים ביארי, שצה"ל הודיע לפני זמן קצר על חיסולו בהפצצה בג'באליה, נהרג באותה תקיפה שבה משרד הבריאות של חמאס טען מוקדם יותר כי נהרגו בה לפחות 50 בני אדם. ביארי שהה במבנה שהותקף, ובצה"ל ובשב"כ אומרים כי דקות לפני ההפצצה ניתנה אזהרה לכל יושביו.

בהודעת צה"ל על החיסול נמסר כי הוא נעשה במסגרת תקיפה נרחבת של מחבלים ותשתיות טרור של גדוד מרכז ג'באליה של חמאס, אשר השתלט על מבנים אזרחיים בעיר עזה. "התקיפה פגעה קשות בפיקוד והשליטה בגזרה ובהכוונת פעילות טרור נגד כוחות צה"ל הפועלים ברצועה. במסגרת התקיפה חוסלו מחבלים רבים של החמאס. לאחר התקיפה קרסה תשתית צבאית תת-קרקעית של החמאס מתחת למבנים אלו", מסרו בצה"ל.

ג'באליה הינו מחנה פליטים צפוף למדי, וככל הנראה תושבים רבים נותרו שם חרף קריאת צה"ל לאזרחים להתפנות לדרום הרצועה. "צה"ל חוזר על קריאתו לתושבי האזור לנוע דרומה לשם הגנתם", צוין בהודעת דובר צה"ל.

629 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page